Er logoen utdatert, umoderne, uproff eller trenger deen et løft? Vi kan gjøre et logo redesign uten å gå helt vekk fra den gamle logoens design, slik at firmalogens sjel bevares.
Her er noen vanlige grunner til at man kommer til det punktet hvor man trenger et nytt logo design, eller på godt norsk; en logo makeover:
01
Et mer moderne logo design
– Unngå et "traust og gammeldags" image – Oppdater logoen for å appellere til nye målgrupper – Fremstå på en moderne måte
02
Digital tilpasning
– Tilpasse logoen til digitale flater/sosiale medier – Sikre god visning i alle formater og størrelser – Forenkle uttrykket for optimal digital bruk
03
Up-to-date fokus
– Logoen må gjenspeile firmaets nåværende identitet – Kommunisere dagens verdier til kundene – Vurdere navneendring for nytt fokus
04
Bedre design
– Få bedriften til å fremstå mer profesjonell – Redesign av logo/profil – Forbedre og modernisere gammelt uttrykk
05
Når bedrifter slår seg sammen
– Integrere begge logoene på best mulig måte – Signalisere endringen til kundene – Vurdere navneendring ved behov
Kontakt oss
Send oss gjerne et spørsmål eller bestilling via kontaktskjema. Vi vil hjelper deg så godt vi kan og så raskt vi klarer med logo redesign. Vi ser frem til at du tar kontakt med oss!